Plaid Out!

Καρό παντού και με τα πάντα! Το αγαπάμε και μας αρέσει που επέστρεψε! Το πράγμα που αγαπώ περισσότερο στο καρό είναι ότι μπορείς να το συνδυάσεις είτε με τρόπο ώστε είναι σούπερ girly, edgy αλλά και grungy! Η επιλογή είναι δική σου. Πάρε λοιπόν, κάποιες ιδέες για street style! Δε θα πούμε πολλά γιατί οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους!

Taylor Tomasi Hill at Rodarte

Details outside the fashion shows

Επιμέλεια: Γκανιάτσα Δέσποινα

Το τέλειο μοντέλο!!

Με αφορμή το επιτυχημένο show “next top model” είχα την ιδέα να γράψω ένα άρθρο για τα γνωρίσματα που πρέπει να έχει το ιδανικό μοντέλο. Έχω συνεργαστεί με αρκετά μοντέλα, όμως ελάχιστα είναι εκείνα που πραγματικά είχαν όλο το “πακέτο” και πραγματικά με έκανε χαρούμενη να συνεργάζομαι μαζί τους.

Το Α και το Ω για ένα μοντέλο είναι ένα καλλίγραμμο σώμα και ένα όμορφο πρόσωπο. Τα μοντέλα πρέπει να πωλούν τα αντικείμενα που φορούν και σε ένα καλλίγραμμο σώμα τα ρούχα πέφτουν καλύτερα και αναδεικνύονται περισσότερο. Οπότε σίγουρα είναι απαραίτητο ένα όμορφο, συνήθως “στεγνό” (όχι ιδιαίτερα γυμνασμένο) σώμα με όχι πολύ έντονα στοιχεία, όπως μεγάλη περιφέρεια ή στήθος. Τα έντονα αυτά σωματικά χαρακτηριστικά τραβούν τη προσοχή από το αντικείμενο και τελικά το μοντέλο πουλάει τον εαυτό του και όχι το προϊόν.

Επίσης, το πρόσωπο είναι πολύ σημαντικό στοιχείο ενός μοντέλου. Ένα λείο, ενυδατωμένο, λαμπερό και φρέσκο δέρμα είναι ιδανικά στοιχεία ενός μοντέλου. Ενώ τα συνηθέστερα κοινά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν έντονα ζυγωματικά, μικρή μύτη και σαρκώδη χείλη.

Τα μοντέλα πρέπει να είναι φωτογενή, αυτό σημαίνει κυρίως να έχουν καλές γωνίες προσώπου ή να μπορούν να τις δημιουργήσουν όταν ποζάρουν στο φακό. Η συμμετρία είναι επίσης σημαντική. Tα περισσότερα μοντέλα έχουν συμμετρικά πρόσωπα, η μύτη είναι κεντραρισμένη στο πρόσωπο, τα ζυγωματικά είναι ψηλά και η σιαγόνα είναι ομοιόμορφη.

Η oμορφιά και η ελκυστικότητα όμως είναι υποκειμενικές έννοιες και μερικές φορές το βλέμμα, η προσωπικότητα ή ένα “έντονο κακό χαρακτηριστικό” τραβάνε την προσοχή και μπορούν να κάνουν ένα μοντέλο μοναδικό. Τέτοια παραδείγματα υπάρχουν πολλά, όπως η Lauren Hutton ήταν ένα από τα πρώτα μοντέλα που χρησιμοποίησε υπέρ της το κενό στα μπροστινά δόντια της και αρνήθηκε να το γεμίσει. Η Cara Delevingne έχει φανταστικά, χοντρά και συχνά απείθαρχα φρύδια που οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να αντιγράψουν. Η Cindy Crawford έχει μία ελιά πάνω από το χείλι της που την έχει κάνει να ξεχωρίζει, ενώ η Tyra Banks είναι γνωστή για το μεγάλο της κούτελο. Εάν λοιπόν ένα μοντέλο έχει μια ξεχωριστή εμφάνιση που το κάνει να ξεχωρίζει από τις τυπικές έννοιες της ομορφιάς, μπορεί να γίνει περιζήτητο εξαιτίας αυτού του χαρακτηριστικού που ο πελάτης ζητά.

Πολλοί άνθρωποι έχουν την εντύπωση πως τα μοντέλα «πουλάνε» μόνο την ομορφιά τους! Λάθος, χωρίς δυναμική προσωπικότητα και σωστή συμπεριφορά δεν μπορείς
να καταφέρεις να καθιερωθείς στο χώρο. Η μόρφωση και η παιδεία παίζουν καταλυτικό ρόλο στην προσπάθειά να φτάσεις ψηλά.

Όπως και σε κάθε δουλειά, η προσωπικότητα και στο χώρο της μόδας είναι σημαντική. Ένα ιδανικό μοντέλο έχει αυτοπεποίθηση, αυτοεκτίμηση, δυναμισμό και σεβασμό, χωρίς να γίνεται αλαζονική η συμπεριφορά της. Ένα κορίτσι με ισχυρό χαρακτήρα μπορεί να αντιμετωπίσει τους πειρασμούς του χώρου χωρίς να υποκύψει. Πρέπει να έχει αυτοέλεγχο και πειθαρχία ώστε να μπορεί να συνεργαστεί. Όπως και με κάθε εργασία, θα πρέπει να δέχεσαι την κριτική, και να είναι σε θέση να μην τη παίρνει προσωπικά, καθώς πρέπει να συνηθίσει να έχει πάντα τα βλέμματα στραμμένα πάνω σας. Η προσωπικότητά και η ικανότητα αποδοτικής συνεργασίας με άλλους είναι χαρακτηριστικά που δίνουν επιπλέον πόντους σε ένα μοντέλο και το κάνουν ιδανικό για συνεργασία.

Τα μοντέλα συνήθως μπορεί να θεωρούνται κρεμάστρες ρούχων και ο ρόλος τους στη βιομηχανία της μόδας είναι να κάνουν τα ρούχα να φαίνονται καλά έτσι ώστε να πουλάνε. Αυτό σημαίνει όμως να έχουν δημιουργική σκέψη και φαντασία, να είναι ενημερωμένες για τη βιομηχανία της μόδας γενικότερα και να ξέρουν πως να κινηθούν σε κάθε concept.

Εν κατακλείδι, είναι πολλά τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να γίνει επιτυχημένο, με σημαντικότερα την ομορφιά, την έντονη προσωπικότητα, τη συναισθηματικής ανθεκτικότητα και αυθεντικότητα.

Επιμέλεια: Γκανιάτσα Δέσποινα

Αξεσουάρ που κάθε άντρας πρέπει να έχει!

Αξεσουάρ που πρέπει να κατέχει κανείς ανεξάρτητα από την ηλικία, το στυλ και τον τρόπο ζωής του. Κάποια από αυτά τα αντικείμενα ίσως να μην τα φορέσετε συχνά, αλλά θα υπάρξει μια ευκαιρία, όταν θα τα χρειαστείτε και θα είστε ευγνώμονες που το είχατε σκεφτεί νωρίτερα.

Μαύρη και μπλε γραβάτα

Ταιριάζουν με άπειρους χρωματικούς συνδυασμούς, οπότε και μόνο αυτά τα δύο χρώματα να έχεις είσαι έτοιμος να τις συνδυάσεις με οτιδήποτε.

Μαύρα και καφέ δερμάτινα Derby ή Oxford παπούτσια

Ωραία και άνετα τα αθλητικά βρε παιδί μου, όμως τα Oxford φαίνονται υπέροχα με τα κοστούμια σου, αλλά φαίνονται επίσης ωραία με chinos και τζιν όταν θέλεις να ντυθείς πιο casual chic.

Μαύρη και καφέ δερμάτινη ζώνη

Αντίστοιχα με τα παπούτσια λοιπόν, εξίσου σημαντικό είναι να έχεις στην κατοχή σου αυτές τις δύο ζώνες! Δε χρειάζεται να αναφέρω ότι μπορούν να φορεθούν με πολλά διαφορετικά outfits και θυμήσου πως μια καλή ζώνη αναβαθμίζει ένα απλό ντύσιμο.

Γυαλιά ηλίου

Δε μπορώ πλέον να βλέπω άντρες χωρίς γυαλιά ηλίου! Όλοι χρειαζόμαστε ένα ζευγάρι για να προστατεύσουμε τα μάτια μας από τον ήλιο. Δεν είσαι λιγότερο αρρενωπός φορώντας γυαλιά ηλίου! Το θέμα είναι να επιλέξεις το σχήμα και το μέγεθος που πάει στο πρόσωπό σου και σε κάνει να αισθάνεσαι άνετα. Γι’ αυτό το λόγο απέφυγε πολύ έντονα σε χρώμα ή σχήμα γυαλιά ηλίου και διάλεξε κάτι πιο κλασικό!

Τσάντα

Οι τσάντες πλέον είναι απαραίτητο αξεσουάρ για όλους, καθώς είμαστε πολλές ώρες στο δρόμο και χρειαζόμαστε να κουβαλάμε μαζί μας πολλά πράγματα. Ανάλογα με το τι ασχολείσαι, εάν ζεις έναν πιο απλό τρόπο ζωής ή είσαι φοιτητής, τότε ένα σακίδιο είναι υπέροχο. Εάν είσαι σε πιο επαγγελματικό και αυστηρό περιβάλλον, ένας χαρτοφύλακας είναι καλύτερος.

Ρολόι 

Είτε είστε τύπος που φοράει ρολόγια είτε όχι, οποιοσδήποτε πρέπει να έχετε ένα ρολόι στην κατοχή σας. Αν πρέπει να επιλέξετε μόνο ένα, ιδανικά πάρτε ένα πιο casual που μπορεί να φορεθεί πιο εύκολα και πιο συχνά.

Επιμέλεια: Γκανιάτσα Δέσποινα

Φθινοπωρινή διακόσμηση και ανανέωση!

Λίγο πριν στρώσουμε χαλιά και κάνουμε το Χριστουγεννιάτικο στολισμό, αναζητούμε τρόπους να ανανεώσουμε το σπίτι μας με μικρές, φθινοπωρινές πινελιές.
Η δική μου ανέξοδη πρόταση είναι να βγείτε με τους φίλους σας ή τα παιδάκια σας να μαζέψτε πεσμένα φύλλα, κουκουνάρια, στάχυα, κάστανα, βελανίδια και κλαδάκια τα οποία θα διακοσμήσουν τέλεια το σπίτι σας με φθινοπωρινή διάθεση και χρώματα!

Ποιες είναι οι μικρές πινελιές που πρέπει να βάλετε για να ανανεώσετε το χώρο σας και να νιώσετε τη φθινοπωρινή ζεστασιά?

-Ένα όμορφο, κρυστάλλινο βάζο με κλαδιά και φύλλα σε υπέροχα φθινοπωρινά χρώματα.
-Αλλάξτε ριχτάρι επιλέγοντας ένα σε πιο γήινη απόχρωση.
Νέα σουπλά σε καφέ, μπεζ ή πορτοκαλί απόχρωση αρκούν για να ανανεώσουν το καθιστικό σου.
-Αντικατάστησε τις ανοιχτόχρωμες μαξιλαροθήκες του σαλονιού με πιο γήινες επιλογές όπως: σοκολατί, μπρονζέ, μπεζ.
Ξύλα κανέλας και άλλα ξύλινα αντικείμενα μπορούν να συμπληρώσουν αρμονικά μια φθινοπωρινή διακόσμηση.
-Βάζοντας μια πορτοκαλί κουρτίνα στο παράθυρο ή την μπαλκονόπορτα του καθιστικού σας το Φθινόπωρο θα έχει σίγουρα ενταχθεί μέσα σε αυτό.
Κεριά που μυρίζουν βανίλια ή κανέλα είναι ιδανικά γι’αυτήν την εποχή.
-Τοποθετήστε δεντρολίβανο σε διάφορες γωνιές του σαλονιού σας. Αμέσως το σπίτι σας θα μοσχομυρίσει.
Αποξηραμένες φέτες πορτοκαλιού, με βάση τα φύλλα δάφνης και την κανέλα, θα στολιστούν υπέροχα δίσκους στο σαλόνι σας.
-Κάντε τα κεριά σας να ξεχωρίσουν προσθέτοντας κόκκους καφέ στο ένα βαζάκι που θα τα τοποθετήσετε.

Επιμέλεια: Γκανιάτσα Δέσποινα

Leopard print fever!!

Φέτος “πρέπει” να φορέσεις κάτι σε animal print! Και το “πρέπει” είναι κυριολεκτικό! Το leopard print βρίσκεται παντού τη φετινή σεζόν και το έχουμε δει σε κάθε πιθανό ρούχο, αξεσουάρ και παπούτσι. Κάποιοι πιστεύουν πως πρέπει να φοριούνται επιλεκτικά και σε συνδυασμό με απλά κομμάτια και κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν απόλυτα τον συνδυασμό τους με άλλα prints για εκκεντρικά looks. Η δική μου γνώμη είναι κάπου στη μέση! Ανάλογα με το χαρακτήρα και τη διάθεση μπορείς να φορέσεις το animal print με το δικό σου τρόπο, είτε περισσότερο είτε λιγότερο εκκεντρικά!

Οι fashion influencer μας δίνουν υπέροχες ιδέες και έμπνευση για το πως να φορέσουμε το leopard print χωρίς φόβο και να δημιουργήσουμε απίστευτα look. Elegant πανωφόρια, μοντέρνες mini bags, sneakers και ντελικάτα πουκάμισα είναι μόνο μερικά από όσα προτείνουν οι fashion editors. Δείτε τα αγαπημένα μου outfits:

        

Tip: Συνδύασε το Leopard print με sneakers. Ta sneakers σου θα κάνουν το ντύσιμο σου smart casual με αρκετή θηλυκότητα!

Επιμέλεια: Γκανιάτσα Δέσποινα

 

Μετά τον Jimmy Choo, στον όμιλο Michael Kors περνάει και ο Versace!

Ύστερα από τις φήμες που κυριαρχούσαν στο διαδίκτυο, τις τελευταίες μέρες έγινε γνωστό ότι η εταιρία του Αμερικανού σχεδιαστή Michael Kors εξαγόρασε τον εμβληματικό οίκο Versace για περισσότερα από δυο δισεκατομμύρια δολάρια. Μετά την απόκτηση του fashion brand Jimmy Choo το 2017, ο αμερικανικός όμιλος μόδας Michael Kors επιβεβαίωσε την εξαγορά του εμβληματικού ιταλικού fashion house.

«Η απόκτηση του Versace είναι ένας σημαντικός σταθμός για τον όμιλό μας. Με τους δικούς μας πόρους, πιστεύουμε ότι ο οίκος Versace θα μεγαλώσει για να ξεπεράσει έναν κύκλο εργασιών δύο δισεκατομμυρίων δολαρίων», τόνισε ο επικεφαλής του Michael Kors Τζον ‘Αιντολ σε ανακοίνωση του.

Ενώ η Donatella Versace, καλλιτεχνική διευθύντρια και αντιπρόεδρος του ομώνυμου ομίλου, είπε σχετικά «Είναι μια πολύ συγκινητική στιγμή για τον Versace. Είμαι περήφανη που η εταιρεία θα παραμείνει πολύ ισχυρή τόσο στον χώρο της μόδας όσο και στον σύγχρονο πολιτισμό».

Με το άκουσμα της είδησης νομίζω σε όλους δημιουργήθηκε η απορία “Γιατί ο Michael Kors αποφάσισε να αγοράσει ένα τόσο μεγάλο ιταλικό brand;” Φαίνεται λοιπόν, πως ο Michαel Kors, χτίζει ένα πραγματικό κολοσσό – την εταιρεία Capri Holdings, εμπνευσμένη από το νησί Κάπρι, το οποίο αντιπροσωπεύει «έναν λαμπερό και πολυτελή προορισμός».

Η συμφωνία μεταξύ των δύο οίκων σηματοδοτεί μία από τις ελάχιστες πετυχημένες «επιδρομές» αμερικανικής εταιρείας προς την Ευρώπη στον κλάδο της υπερσύγχρονης και πολυτελούς μόδας, ένας χώρος που παραδοσιακά ελέγχεται από τις LVMH και Kering. Ανάμεσα στα μελλοντικά σχέδιά του ομίλου είναι περισσότερα καταστήματα Versace ανά τον κόσμο και να δοθεί περισσότερη βαρύτητα στο e-commerce.

Επιπλέον, ο Οίκος Versace φέρει την τεχνογνωσία στην παραγωγή ενδυμάτων πολυτελείας – η οποία αντιπροσωπεύει την πλειοψηφία των εσόδων της μάρκας, ενώ σε συνδυασμό με το 21 τοις εκατό από τα παπούτσια και το 25 τοις εκατό από τα δερμάτινα είδη, αποσκοπεί στη ολοκλήρωση ενός κολοσσιαίου brand πολυτελείας.

Επίσης, αναλυτές πιστεύουν ότι η επιλογή του brand δεν ήταν τυχαία, καθώς από τα μεγάλα Ευρωπαϊκά brands ο Οίκος Versace είναι αισθητικά πιο κοντά στον Οίκο Kors, σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα και σίγουρα εξαιτίας του ότι οι πωλήσεις δεν πήγαιναν ιδιαίτερα καλά, υπήρχε η δυνατότητα να αγοραστεί!

Με την συγχώνευση αυτή, ακόμα μία ιταλική φίρμα περνά σε χέρια ξένων επενδυτών. Σύμφωνα με τις πληροφορίες όμως, η οικογένεια Versace θα συνεχίσει να διαδραματίζει ρόλο στην εταιρία, με την Donatella να διατηρεί τη θέση της ως σχεδιάστρια αλλά και μέτοχος της εταιρίας.

Επιμέλεια: Γκανιάτσα Δέσποινα

Gucci: Οι λαμπερές και “σκοτεινές” πλευρές του Οίκου

Με αφορμή την τεράστια άνοδο τα τελευταία χρόνια του οίκου μόδας Gucci και την συνεχή παρουσία του στα social media, θα κάνουμε μια όμορφη αναδρομή στην ιστορίας του οίκου και θα αναπολήσουμε μοναδικές “καλές” και “κακές” στιγμές του πολυτελούς brand.

Η απαρχή

Σήμερα η µάρκα Gucci αποτελεί συνώνυµο του στυλ στις γυναικείες τσάντες, στα υποδήµατα και στη µόδα. Αποτελεί όµως και απόδειξη της επιτυχημένης πορείας ενός ανθρώπου, του Guccio Gucci, που ξεκίνησε την καριέρα του πλένοντας πιάτα σ’ ένα ξενοδοχείο για να φθάσει να «συναλλάσσεται» µε την αριστοκρατία και να διοικεί έναν από τους πιο γνωστούς οίκους µόδας.

Ο ιδρυτής του διάσηµου πλέον οίκου µόδας, ο Guccio Gucci, γεννήθηκε το 1881 στη Φλορεντία της Ιταλίας. Μετά την πτώχευση της εταιρίας του πατέρα του, ο Guccio πήγε στο Λονδίνο, όπου κατέληξε να δουλεύει στη λάντζα του πολυτελούς ξενοδοχείου Savoy, το οποίο εκείνη την εποχή προσέλκυε την αριστοκρατία από Ευρώπη και Αµερική. Παρατηρώντας τη ζωή των πελατών, αντιλήφθηκε ότι η ανώτερη κοινωνική τάξη αναζητά τη µοναδικότητα και ξοδεύει ακατάπαυστα για να αποκτήσει αγαθά πολυτελείας, όπως δερµάτινες αποσκευές, φτιαγµένες στο χέρι από εξειδικευµένους τεχνίτες από όλη την Ευρώπη.

Το 1902 επιστρέφοντας στη Φλωρεντία από όπου και καταγόταν ο Guccio Gucci ξεκίνησε να δουλεύει σε ένα κατάστημα με δέρματα, μέχρι που άνοιξε το δικό του τέσσερα χρόνια μετά, απευθυνόµενο κυρίως στους πλούσιους Βρετανούς τουρίστες που κατέκλυζαν την πόλη στη δεκαετία του 1920. Τελικά το 1921 το κατάστημα έφτασε να πούλα δερμάτινα είδη όπως παπούτσια, γάντια, τσάντες αλλά και άλλα είδη αξεσουάρ, αποκτώντας φήµη που σύντοµα θα ξεπερνούσε τα σύνορα της χώρας.

Αν και ο Β’ Παγκόσµιος Πόλεµος αποτέλεσε ισχυρό ράπισµα για την κερδοφορία της επιχείρησης, που ήδη αριθµούσε δύο καταστήµατα, ο Gucci επέστρεψε στην επιχειρηµατική δράση προσελκύοντας πια Αµερικάνους στρατιώτες, που αγόραζαν διάφορα δερµάτινα είδη για τις µητέρες και τις συζύγους τους.

Μετά τον πόλεµο και µε τη βοήθεια του µεγαλύτερου γιου του Aldo, άρχισε να δηµιουργεί το µύθο σχετικά µε τα προϊόντα της εταιρείας, που πλέον έφεραν το διακριτικό σήµα GG (τα αρχικά του ιδρυτή). Η φήµη ότι οι Gucci υπήρξαν οι αποκλειστικοί προµηθευτές σελλών και σαµαριών των πιο αριστοκρατικών οικογενειών της Φλορεντίας, ανέβασε πολύ την εκτίµηση των πελατών τους, ενώ προσέλκυσε διασηµότητες από όλο τον κόσµο, όπως η Βασίλισσα της Αγγλίας, η Ελεανόρ Ρούσβελτ, η Ελίζαµπεθ Τέιλορ και η Γκρέις Κέλι. Την ίδια εποχή (1953), ο Guccio πέρασε τον Ατλαντικό και άνοιξε το πρώτο του κατάστημα στην Savoy Plaza, New York, δυστυχώς 15 ήμερες μετά τα εγκαίνια σε ηλικία 72 ετών έφυγε από τη ζωή.

Οικογενειακές δολοπλοκίες και δολοφονία

Με το θάνατο του Guccio Gucci το 1953, θα ξεκινήσει μια καινούργια εποχή για την εταιρεία, υπό τη διοίκηση του Aldo Gucci, του μεγαλύτερου από τους 4 γιους
του. Ο Aldo παρά το ταλέντο του και την τεράστια επέκταση που επέφερε στον οίκο, δεν μπόρεσε να καταφέρει να αποφύγει το σκάνδαλο που είχε σχέση με φορολογική απάτη 7 εκατομμυρίων ευρώ και να πάει φυλακή.

Επίσης, ο θάνατος του ιδρυτή δηµιούργησε τριγµούς στις σχέσεις των απογόνων, οι οποίοι ενεπλάκησαν σε απίστευτες ενδοοικογενειακές συγκρούσεις, που «σηµαδεύτηκαν» ακόµη και µε φόνο. Χαρακτηριστική ήταν η περίπτωση ενός µέλους της οικογένειας που κατήγγειλε στην αστυνοµία ότι σε µια συνεδρίαση του οικογενειακού διοικητικού συµβουλίου του Οίκου έπεσε θύµα άγριου ξυλοδαρµού από τους υπολοίπους. Ο ανιψιός της οικογένειας του Aldo, Maurizio, κατάφερε να διώξει τον θείο του και να πάρει την ηγεσία της εταιρείας ενώ κάποια χρόνια αργότερα (1995) η δολοφονία του από πληρωμένους δολοφόνους που διέταξε η γυναίκα του Patrizia Reggiani, αποτελεί μια από τις πιο σκοτεινές ιστορίες στον κόσμο της μόδας.

Τα μεγαλύτερη σχεδιαστικά Ονόματα

Πριν το θάνατό του όμως, ο Maurizio προσέλαβε την Dawn Mello σαν Executive Vice President και Creative Director η όποια ήταν και εκείνη που έφερε στον οίκο
τον σχεδιαστή που θα τον απογείωνε, τον Tom Ford. Παρά το γεγονός πως η δεκαετία του 1980 ήταν μια περίοδος παρακμής για τον οίκο. Στη δεκαετία του 1990 ο Tom Ford με τόλμη υλοποιεί το όραμα του μέχρι τη λήξη του συμβολαίου του το 2004, δίνοντας μια αίγλη που κατέκτησε τον χώρο της showbiz και ενίσχυσε την εμπορική ταυτότητα του brand στο χώρο της μόδας. Ήταν υπεύθυνος για τον σχεδιασμό των προϊόντων, το merchandising, τη διαφήμιση και το γενικό σχεδιασμό των καταστημάτων. Δημιούργησε νέα standards στην μόδα, προώθησε το lifestyle marketing και έκανε τον Ιταλικό οίκο μια glamorous παγκόσμια αυτοκρατορία.

Καμπάνια Gucci by Tom Ford

Το 2005, εισέρχεται στην Gucci η σχεδιάστρια μόδας Frida Giannini σεβόμενη την πορεία και τις αξίες της Gucci, έδωσε «ζωή» σε ιστορικά μοτίβα του οίκου και κατάφερε με επιτυχία να τα μεταφέρει στο σήμερα με μια δόση ρομαντισμού, σοφιστικέ και μοντέρνα αισθητική, στοιχεία που αναδείχθηκαν στις συλλογές ρούχων
που σχεδίασε.

Καμπάνια Gucci by Frida Giannini

Και τον Ιανουάριο του 2015, ο CEO της Gucci Marco Bizzarri όρισε τον Alessandro Michele ως σχεδιαστή μόδας του οίκου, ο οποίος κατάφερε μέσα σε λίγο καιρό να κάνει τον κόσμο της μόδας να παθιάζεται με τις συλλογές ρούχων του. Γνωστός για την εκκεντρική αισθητική του, συνδυάζει το παρελθόν με το παρόν, την Αναγεννησιακή αρχιτεκτονική με το Pank Rock και την ιστορική Ιαπωνική αισθητική με την τελευταία εξέλιξη της τεχνολογίας. Δημιουργεί συλλογές ρούχων που εκφράζουν
ρομαντισμό, κομψότητα και μια ονειρική ατμόσφαιρα, κάνοντας τους πελάτες του οίκου και όχι μόνο να αναζητούν να αποκτήσουν στην γκαρνταρόμπα τους, ένα από τα υπέροχα κομμάτια της συλλογής. Εδώ υπάρχει μόνο φυσική ομορφιά. Τα μαλλιά είναι ατημέλητα. Οι άνδρες μοιάζουν με γυναίκες και οι γυναίκες με άνδρες. Και κανείς τους δεν ταυτίζεται ούτε με το παρελθόν, το παρόν ή το μέλλον. Κάθε φόρεμα, κάθε πουκάμισο ή παλτό, μπουφάν ή φούστα, παπούτσι ή τσάντα διατηρεί κάτι από το παρελθόν και ταυτόχρονα το αρνείται.

Καμπάνια Gucci by Alessandro Michele

Τέλος, η ιστορία του διάσημου οίκου μπορεί να είχε διάφορες διακυμάνσεις αλλά εξακολουθεί να ξεχωρίζει, ενώ πάρα τα προβλήματα και τα διάφορα εσωτερικά θέματα που έχει αντιμετωπίσει σε όλα τα χρόνια της ιστορίας του οι καταναλωτές του δεν επηρεάστηκαν πότε.

Επιμέλεια: Γκανιάτσα Δέσποινα

Τι αποκαλύπτει το νυφικό για τη προσωπικότητα της νύφης?

Η διασημότερη Fashion blogger του πλανήτη παντρεύτηκε και όλοι είδαμε φωτογραφίες από το παραμυθένιο γάμο της σε λουνα πάρκ. Η Chiara Ferragni δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει μια αδιάφορη νύφη και φάνηκε από τα τρία νυφικά που έβαλε στο γάμο της. Όλα custom-made δημιουργίες του Οίκου Dior με κεντημένο μονόγραμα ή κρυφά μηνύματα για τους νεόνυμφους. Με αφορμή λοιπόν το γάμο του φθινοπώρου και μαζί με άλλους που έγιναν τελευταία, μου ήρθε η ιδέα να ερευνήσω τη προσωπικότητα της νύφης με βάση το νυφικό που επιλέγει. Κάνοντας λοιπόν μια μικρή έρευνα και από προσωπικής εμπειρία κατέληξα στα παρακάτω:

 

Σε ίσια γραμμή
Ένα μποέμ ή ρετρό νυφικό εκφράζει περισσότερο μια ανάλαφρη προσωπικότητα που δε “κολλάει” στις λεπτομέρειες, ξέρει τι είναι σημαντικό, δεν είναι αγχώδης και
“δομημένη”. Ο γάμος τους συνήθως είναι κομψός και δημιουργεί στους καλεσμένους την αίσθηση ότι όλα γίνονται αβίαστα και χαλαρά, χωρίς να ακολουθούνται “τυπικούρες”. Ο
γάμος της δεν είναι παρά ένα μεγάλο πάρτι με φίλους, μακριά από την πόλη, σε ένα γαλήνιο και απομονωμένο μέρος.

 

Στη γραμμή του σώματος
Εδώ έχουμε ένα glam κορίτσι -διακρίνεται για το χιούμορ αλλά και για το ότι είναι η ψυχή της παρέας – ξέρει τι ακριβώς της αρέσει και πως να το κατακτήσει. Οι καλεσμένοι σε αυτό το γάμο θα είναι μαγεμένοι από κάθε λεπτομέρεια που θα έχει φροντίσει η ίδια ώστε να είναι όλα τέλεια.

 

Σε Α γραμμή
Μοντέρνο, δομημένο και κομψό, αυτό το στυλ φορέματος απευθύνεται σε γυναίκες που είναι οργανωμένες και ισορροπημένες σε κάθε πτυχή της ζωής τους. Προτιμούν τις κομψές
και κλασικές επιλογές με μοντέρνα στοιχεία στο γάμο τους.

 

 

Κοντά
Ένα κορίτσι της πόλης που της αρέσει η ιδέα του να έχετε ένα φόρεμα που μπορεί να φορέσει ξανά και ξανά. Πρακτική και μοντέρνα, δε κολλάει σε στερεότυπα και αγαπάει
το σώμα της. Ο γάμος θα είναι σχετικά απλός, εκλεπτυσμένος και απόλυτα σύγχρονος, σε αστικό τοπίο.

 

 

 

Midi νυφικά
Τα επιλέγουν… ντίβες, γυναίκες που έχουν σαν πρότυπο την Οντρεϊ Χέπμπορν, οι οποίες προτάσσουν έντονα το εγώ τους. Συνήθως ο γάμος τους είναι σικ φυσικά, κλασικός αλλά
με μια προσωπική πινελιά. Διασκεδαστικά και flirty, αυτά τα φορέματα είναι μια επέκταση του δασκεδαστικού μέρους της προσωπικότητάς τους. Πιστεύουν ότι ο γάμος τους
είναι μια ευκαιρία για να απολαύσουν τον εαυτό σας και να κάνουν την περίσταση αξέχαστη με κάθε δυνατό τρόπο. Δεν σκέφτονται τίποτα δύο φορές και το πρώτο πράγμα που
τους έρθει στο μυαλό το κάνουν πραγματικότητα.

 

Νυφικά τούρτες
Τα επιλέγουν αθεράπευτα ρομαντικές γυναίκες οι οποίες όλη τους του ζωή ονειρεύονταν την ημέρα του γάμου τους, θέλουν να είναι το κέντρο της προσοχής και είναι πολύ
ευαίσθητες και ονειροπόλες. Ο γάμος τους συνήθως είναι βγαλμένος από παραμύθι, με ροδοπέταλα, άμαξες και άλλα παρόμοια να συνθέτουν το σκηνικό.

 

 

Νυφικά… παντελόνια
Μοναδικό και απροσδόκητο, αυτά είναι τα στυλ νυφικού που επιλέγουν εξωσυμβατικές γυναίκες που έχουν και γνώσεις για τη μόδα και απόλυτη αίσθηση του στιλ. Συνήθως ο
γάμος τους είναι πολιτικός και ακολουθεί ένα ιδιαίτερο δείπνο για τους στενούς συγγενείς και φίλους. Πιστεύουν ότι ο γάμος τους είναι η ευκαιρία να γιορτάσουν και να
αναδείξουν το ποιες είναι. Είναι ανεξάρτητες, με αυτοπεποίθηση και αποφασισμένες στις επιλογές τους. Ακριβώς όπως η επιλογή του γάμου τους έχει την ατομικότητά της,
έτσι και τα πάντα στη ζωή τους.

 

Επιμέλεια: Γκανιάτσα Δέσποινα

Το Απαραίτητο Beauty Treatment μετά τις διακοπές!

Σεπτέμβρης λοιπόν, και μετά από ένα καλοκαίρι γεμάτο θάλασσα, ήλιο και ανεμελιά, έχει έρθει η ώρα να περιποιηθούμε και να αναζωογονήσουμε το δέρμα και τα μαλλιά μας. Κακά τα ψέματα, η έκθεση σε όλα αυτά, το ταλαιπωρεί αφάνταστα. Επιστρέφοντας λοιπόν στην πραγματικότητα βλέπετε στον καθρέπτη το πρόσωπό αφυδατωμένο και άτονο και τα μαλλιά σας ξερά; Δείτε παρακάτω πώς μπορούμε να τα βοηθήσουμε να επανέλθουν.

Γενικοί κανόνες:

  • Πίνετε άφθονο νερό γιατί είναι είναι ένα από τα μυστικά υγείας, λάμψης και ομορφιάς! Προσπαθήστε να καταναλώνετε 2-3 λίτρα νερού την ημέρα και εντάξτε στην διατροφή σας τροφές που περιέχουν πολύ νερό.
  • Ακολούθησε μια πιο ισορροπημένη και αντιοξειδωτική διατροφή, ώστε να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να ανακτήσει τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που είναι απαραίτητα για τις λειτουργίες του.
  • Τα φρούτα και τα λαχανικά, ιδιαιτέρως όσα είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε, πρέπει να ενταχθούν στο διαιτολόγιό σας άμεσα. Τα σταφύλια είναι από τα πλέον αγαπημένα φθινοπωρινά φρούτα που βοηθούν στην ανάπλαση του δέρματος και στη φυσική ενυδάτωσή της επιδερμίδας.

 

 

Μαλλιά: 

Προσπαθήστε να μην τα λούζετε κάθε μέρα και προστατέψτε τα από την φθορά.

Κανονίστε ραντεβού άμεσα στο κομμωτήριο σας και να σας καθαρίσει τις άκρες από την ψαλίδα. Τα μαλλιά σας έχουν ανάγκη από αναζωογόνηση!

Επενδύστε στα κατάλληλα προϊόντα και χρησιμοποιήστε τα τακτικά γιατί υπόσχονται να ξαναδώσουν στα μαλλιά σας τη χαμένη τους λάμψη και υγεία!

 

 

 

 

 

 

Δέρμα: 

Το σημαντικότερο είναι να καθαρίσουμε σε βάθος με ένα καλό scrub το δέρμα μας από τα νεκρά κύτταρα και να το προετοιμάσουμε να δεχθεί όσο καλύτερα γίνετε την ενυδατική κρέμα.

Επιλέξτε ενυδατικές κρέμες για πολύ ξηρές επιδερμίδες ώστε να έχεις όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα. Για extra ενυδάτωση χρησιμοποίησε μάσκα προσώπου με βάση την aloe για να βοηθήσει στα σημεία του προσώπου, όπως το Τ, όπου έχει «κάψει» λίγο περισσότερο ο ήλιος.

Τελευταίο βήμα για επανόρθωση και λάμψη στο δέρμα είναι η εφαρμογή ενός serum με υψηλή συγκέντρωση βιταμίνης c, αντιοξειδωτικών και ω-λιπαρά οξέων.

 

Έξτρα tip: Χρησιμοποιήστε υλικά που έχετε στη κουζίνα σας! Δείτε στο παρακάτω πίνακα, ποια υλικά να αναμίξετε για να φτιάξετε το κατάλληλο προϊόν περιποίησης! Υ.Γ Η μάσκα ενυδάτωσης μπορεί να χρησιμοποιηθείς τόσο στο δέρμα σώματος και προσώπου όσο και στα μαλλιά, αντίστοιχα και το body scrub!

Επιμέλεια: Γκανιάτσα Δέσποινα

Το καλοκαίρι μας εμπνέει!!!

Το τελευταίο post του καλοκαιριού δε θα μπορούσε να είναι παρά κάτι πολύ καλοκαιρινό! Συλλέξαμε λοιπόν και σας παρουσιάζουμε τα πιο συναρπαστικά και εμπνευσμένα instagram post του καλοκαιριού!

Το καλοκαίρι αποτελεί την πιο αγαπημένη εποχή του χρόνου για όλους μας, πράγμα που σημαίνει ότι απολαμβάνουμε κάθε στιγμή στον ήλιο, στις αμμώδεις παραλίες, τις πισίνες και λατρεύουμε να βγάζουμε φωτογραφίες αποδεικνύοντας πόσο όμορφα και διασκεδαστικά περνάμε. Πάρτε ιδέες και έμπνευση και για τα δικά σας post! Η ομάδα της Starbags σας εύχεται ένα όμορφο και γλυκό καλοκαίρι!! Τα λέμε πάλι από Σεπτέμβρη!!

   

Επιμέλεια: Γκανιάτσα Δέσποινα